Сторінки

неділя, 16 серпня 2015 р.

"Золоті правила" класного керівника

1. Учитель має бути особистістю, привабливою для дітей.

2. Учитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та піклується про неї, у стосунках із нею чесний і відвертий.

3. Учитель має бути відвертим у стосунках з усіма учнями.

понеділок, 27 липня 2015 р.

Про організацію виховання в знз області у 2015/2016 навчальному році


Про організацію виховання
в знз області у 2015/2016 навчальному році


Виховання дітей у загальноосвітніх навчальних закладах Львівщини у 2015-2016 навчальному році відбуватиметься відповідно до укладених освітніми спільнотами (педагогами, учнями та їх батьками) шкільних виховних програм на 2013 – 2016 роки. Згідно з наказом департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації від 15.06.2015 р. № 08-01/221 «Про організацію виховання у загальноосвітніх навчальних закладах Львівщини у 2015-2016 навчальному році» дирекція зобов’язана забезпечити обговорення та (при потребі) коригування виховної програми навчального закладу, а також доповнити цю програму заходами на 2015 – 2016 навчальний рік. У вересні схвалені радами ЗНЗ та затверджені наказами директорів шкіл виховні програми слід розмістити на освітньому порталі Львівщини.

Порядок організації Першого уроку 2015/2016 навчального року

Міністерство освіти і науки визначило порядок організації Першого уроку у 2015/2016 році (лист Міністерства 1/9-354 від 24.07.2015).

Міністерство рекомендує загальноосвітнім та професійно-технічним навчальним закладам розпочати 2015/2016 навчальний рік за тематикою, що відповідала б принципам Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, затвердженої наказом МОН від 16.06.2015 № 641. Конкретну тему Першого уроку навчальні заклади визначатимуть самостійно.

Музейна педагогіка: поради МОН

Міністерством освіти і науки розроблено методичні рекомендації щодо засад діяльності музеїв історичного профілю дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладів. Рекомендації підготовлені з метою сприяння організації роботи з патріотичного виховання дітей та молоді у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладах.

У МОН наголошують на особливо важливої ролі музеїв історичного профілю навчальних закладів у патріотичному вихованні дітей та учнів та формуванні їхньої громадянської позиції.

Робота з учнями, що потребують підвищеної педагогічної уваги


1. Виявлення учнів, що потребують підвищеної педагогічної уваги (девіантна поведінка, опір виховним діям) та складання розгорнутих списків учнів, які потребують підвищеної педагогічної уваги, а також поновлення списків неблагополучних сімей.
2. Обстеження житлово-побутових умов неблагополучних сімей та дітей девіантної поведінки, складання актів.
3. Ведення систематичного обліку роботи з дітьми, які потребують підвищеної педагогічної уваги.
4. Вивчення рівня розвитку класного колективу, стану успішності та дисципліни.

неділя, 26 липня 2015 р.

Форми проведення класних годин

Бесіда – етична – про норми поведінки людей в суспільстві, естетична – про красу навколишніх явищ, людських стосунків і вчинків, політична – про життя держави, пізнавальна – про космос, природу.

Вікторина – вид гри, що полягає у відповідях на усні чи письмові запитання з різних галузей знань; завдання в основному відрізняються правилами, що визначають черговість ходу, тип і складність питання, порядок визначення переможців, а також винагороду за правильну відповідь.
Гра – відтворення певних елементів предметного і соціального змісту діяльності, моделювання деяких умов і системи відносин, які є характерними для неї. Класифікація ігрових форм: дидактичні ігри (академічні, навчаючі, освітні, виховні, педагогічні), імітаційні (імітація, машинні імітації), проблемні (евристичні), ситуаційні (маніпулятивні, формуючі), рольові (організаційні, функціональні), ділові (управлінські, операційні).

субота, 18 липня 2015 р.

Золоті правила класного керівника


1. Бути особистістю, до якої діти тягнутимуться.
2. Вчитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе. А це можливо, коли він сам любить, поважає та піклується про кожну дитину, й у стосунках з нею чесний і відвертий.
3. У вчителя не має бути „любимчиків”, тоді дитина прислухатиметься до порад такого вчителя, виконуватиме його прохання, ділитиметься з ним найсокровеннішим.
4. Учитель має бути веселим, жартами підтримувати і заохочувати позитивне. Це наближає його до дітей і зберігає його серце та нерви у порядку.

четвер, 16 липня 2015 р.

Положення про батьківські збори

 Положення про батьківські збори
 1.      Мета проведення батьківських зборів
1.1. Повідомлення інформації, необхідної для роботи з дітьми.
1.2. Інформування, інструктаж батьків про зміни або введення нових організаційних моментів у режим функціонування школи.
1.3. Знайомство батьків із аналітичними матеріалами.
1.4. Консультування батьків із питань навчання та виховання учнів.
1.5. Обговорення надзвичайних випадків, складних або конфліктних ситуацій.
1.6. Прийняття рішень, які вимагають обліку думок батьків із різноманітних питань шкільного життя.
1.7.  Творчі звіти дитячого і педагогічного колективів перед батьками.

вівторок, 14 липня 2015 р.

Основні завдання та пріоритетні напрями роботи класного керівника

Зміст роботи класного керівника
1.     Вивчення учнів.
2.     Об'єднання учнів у колектив.
3.     Співпраця із дитячими та молодіжними організаціями.
4.     Робота з батьками, громадськістю.
5.     Співпраця із культурно-освітніми та позашкільними установами.
6.     Співпраця із шкільним психологом.
7.     Організація виховної діяльності: пізнавальної, трудової, художньо-естетичної, суспільно-гуманістичної, фізкультурно-оздоровчої, організаторської, ціннісно-орієнтаційної.
8.     Індивідуальна робота з учнями.

пʼятниця, 26 червня 2015 р.

Національно-патріотичне виховання здійснюватиметься за новою Концепцією


Уже з наступного 2015-2016 навчального року Концепція реалізовуватиметься у загальноосвітніх навчальних закладах України.


З Інтернету

четвер, 11 червня 2015 р.

Рекомендації МОН щодо національно-патріотичного виховання у школах

Міністерство освіти і науки України оприлюднило на офіційному веб-сайті методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах.

Автори методичних рекомендації зазначають, що, враховуючи нові суспільно-політичні реалії в Україні після Революції гідності, обставини, пов’язані з російською агресією, усе більшої актуальності набуває виховання в молодого покоління почуття патріотизму, відданості загальнодержавній справі зміцнення країни, активної громадянської позиції тощо.