1. Вивчення учнів.
2. Об'єднання учнів у колектив.
3. Співпраця із дитячими та молодіжними організаціями.
4. Робота з батьками, громадськістю.
5. Співпраця із культурно-освітніми та позашкільними установами.
6. Співпраця із шкільним психологом.
7. Організація виховної діяльності: пізнавальної, трудової, художньо-естетичної, суспільно-гуманістичної, фізкультурно-оздоровчої, організаторської, ціннісно-орієнтаційної.
Зміст ВИХОВНОЇ роботи класного керівника
1. Виховання високої моралі у підростаючого покоління, формування в нього українського менталітету на основі відродження національних традицій.
2. Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження та зміцнення їхнього здоров'я.
3. Духовно-моральне виховання, домінантою якого є орієнтація на загальнолюдські цінності.
4. Розвиток розумових і фізичних здібностей, формування високої пізнавальної культури, організація змістовного дозвілля учнів.
5. Підготовка школярів до господарсько-трудової діяльності.
6. Створення умов для вільного вибору учнями світоглядних позицій.
7. Гуманізація педагогічного процесу, демократизація стосунків у колективі.
8. Врахування інтересів дітей.
9. Організація роботи з батьками.
1. Суспільно-гуманістична спрямованість, яка передбачає:
- високий рівень
самосвідомості, суспільної та національної свідомості;
- усвідомлення громадянського
обов'язку, високий рівень політичної культури та культури міжнаціонального
спілкування;
- високий рівень моральної
вихованості;
- соціальну активність і
відповідальність;
- володіння навичками
суспільно-гуманістичної роботи, вмінням творчо працювати, використовувати
й цінувати колективний досвід, критично оцінювати досягнуте;
- володіння вмінням брати
участь у співпраці, співтворчості;
- здатність до прояву
громадянської активності на благо суверенної України.
2. Професійно-педагогічна спрямованість, сутністю якої є:
- розуміння соціальної ролі
педагогічної професії, інтерес до дитини як суб'єкта діяльності, вміння
розуміти її потреби й особливості, складність і неоднозначність
внутрішнього світу;
- педагогічна
спостережливість; педагогічний такт.
3. Високий рівень педагогічної майстерності, який передбачає:
- знання основ предмета,
завдань і категорій педагогіки;
- знання вікових,
анатомо-фізіологічних та психічних особливостей розвитку учнів,
соціального формування особистості; розуміння суті, мети, завдань, форм і
методів виховання;
- знання
індивідуально-психологічних та індивідуально-типологічних особливостей
вихованців;
- володіння вміннями й
навичками організації виховної діяльності школярів, визначення рівня
вихованості учнів, вміннями проектування розвитку особистості в колективі,
планування, відбору, узагальнення навчально-виховного матеріалу;
- володіння прийомами й
засобами педагогічної техніки, вмінням встановлювати педагогічне доцільні
взаємовідносини з окремими учнями, малими групами, учнівським колективом, батьками,
вчителями, аналізувати свою діяльність і діяльність колективу, результати
роботи.
Основні функції
класного керівника
Організаторські:
Організаторські:
- планування і координація
всієї виховної роботи з класом;
- надання допомоги активу в
організації класу;
- встановлення зв'язків із
учнівським та педагогічним колективами, батьками, громадськістю;
- забезпечення єдності
педагогічних вимог до учнів;
- ведення документації в
класі;
- сприяння розвитку
самоврядування в колективі.
Аналітико-узагальнювальні:
- сприяння всебічному розвитку
учнів на основі вивчення і врахування їхніх індивідуально-психологічних
особливостей.
Координаційно-узгоджувальні:
- У забезпечення узгодженості
роботи учнівського, вчительського, батьківського колективів.
Психологічні:
- У встановлення довірливих
стосунків із вихованцями,
- зняття-психологічного
напруження в учнівському колективі.
Стимулювально-гальмівні:
- активізація чи гальмування
учнівської діяльності залежно від її спрямованості.
дуже дякую за змістовні матеріали.Успіхів!
ВідповістиВидалитиРада, що використовуєте. І Вам всього доброго!
ВідповістиВидалити